czwartek, 25 sierpnia 2011

W telegraficznym skrócie

1. W poniedziałek (29-08-2011) lecę na tydzień do Melbourne! Taki swego rodzaju urlop.
2. W zeszłym tygodniu kupiłem bilet powrotny do Londynu. 2012-09-04. 432$!
3. Od ponad tygodnia walczę z anginą ropną i zapaleniem ucha. Za mną już wizyta u lekarza (w niedzielę; koszt 100$), a jestem w trakcie kuracji antybiotykowej (Penicylina - 20$).
4. Mam zaległości z obrobieniem fotek. Rzeźby, Serpentine National Park i chyba coś jeszcze. Może w weekend uda mi się za to wziąć i wyjść na prostą.
5. Po 3 miesiącach w robocie... nadal pracuję. Nic się nie zmieniło.
6. Pogoda jakby się poprawiła, tylko szkoda, że przez chorobę nie wiele mogę z niej skorzystać.
7. Powoli muszę zacząć myśleć o lekcjach kitesurfingu. Myślę, że jest szansa by w październiku z tym wystartować.
8. Tych, którzy czytają i lubią mój blog, zachęcam do polubienia również jego facebook'owego profilu. Można z boku korzystając z gadżetu, lub bezpośrednio w samym fanpage'u - https://www.facebook.com/pages/Ozzie-News/258549327506168

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz